петък, 19 декември 2014 г.

МОЛИТВА ЗА ТРАНСФОРМИРАНЕ НА КАРМА - ОТ ДРЕВНОТО УЧЕНИЕ НА СИДДА

Източник:kriyavansinlove.blogspot.com

Сидхи от санскрит сидха, означава магьосник, тайнствени сили, които човек може да добие. Още наричат мистичните съвършенства сидхи и от там съществата, които притежават необикновени способности ги наричат сидхя или сидда

За необикновените способности сидхи може да прочетете повече ТУК

Източник на молитвата - ТУК

За силата на молитвата :ТУК

ТРАНСФОРМИРАЩАТА МОЛИТВА В ДВЕ ЧАСТИ
/Който чувства, че не разбира нещо или, че не се свързва със сърцето му или, че не е готов да я казва, да не я казва. Може само с първата част да се молите, може и с двете, както ви води интуицията. И двете са много силни и действащи молитви. Ако се използват постоянно, трансформират живота ни по възможно най-бързия и добрия за нас начин. Разбира се, когато са свързани думите със сърцето, тогава имат силата и действат/

Научете се да се усмихвате с очарователната усмивка на дете. Усмивка от душа и духовна отмора. Истинската усмивка е истинска красота, артистичната творба на Вътрешния Безсмъртен Владетел. 
Добре е да се потвърждава "имам хубава мисъл за целия свят. Нека целият свят бъде щастлив и благословен".
Кажете тази мисъл преди започването на дневната работа:"В мен има съвършено същество, Божествено същество. Аз сега съм всичко това, което желая да бъда! Съзерцавам всеки ден моето красиво същество, докато го изразя с диханието си!
Аз съм Божествено дете, всички мои нужди са сега и завинаги задоволени!" Научете се
да се въодушевявате.
Потвърдете "Безграничната любов изпълва моя разум и въодушевява моето тяло с нейния съвършен живот".Направете всяко нещо около вас светло и красиво. Култивирайте дух на хумор. Радвайте се на слънчевата светлина.Разбирате, че аз цитирам от учението на Сидда. ...



По този начин ние можем да вземем всяко лъжливо вярване, всяко старо положение, всеки грях, всичко от нашия предишен живот. Не е важно какво е било, колкото добро или лошо да изглежда.
Не е важна планина от лъжливо вярване, съмнение, неверие и страх, които ние или някой друг е издигнал около нас или в нашите пътеки. Ние можем да кажем на всички тях:
"Сега аз ви връщам обратно към великия океан на всемирната мисловна субстанция, от която произлизат всички неща, където всичко е съвършенство и от която сте произлезли, връщам ви там, за да бъдете отново разложени в елементите, от които бяхте създадени. Сега аз ви връщам и ви довеждам назад до онова чисто вещество, така съвършено и чисто, както Бог ви вижда и ви държи винаги в онова абсолютно съвършенство".
Ние можем да си кажем :"Сега аз разбирам, че в стария ред на нещата, аз ви създадох несъвършено и затова вие се проявявате несъвършено. Разбирайки истината, сега аз ви създавам съвършени, тъй както Бог ви вижда. Вие сте родени отново съвършени. И това е така. " Ние трябва да разберем, че вътрешният алхимик, Бог в нас е овладял това и го е видоизменил, пречистил и усъвършенствувал онова, което изглеждаше несъвършено, онова, което ние създададохме и сега го връщаме.



Дамско бельо Lingadore

Няма коментари:

Публикуване на коментар