сряда, 3 декември 2014 г.

НЕКА ЦЕЛИЯТ СВЯТ БЪДЕ БЛАГОСЛОВЕН И ЩАСТЛИВ

Имам хубава мисъл за целия свят:Нека целият свят бъде благословен и щастлив!
Тези прекрасни мисли са от древното и мощно учение на Сидхи, от което се е учил и прилагал и Христос.

Отговор към една моя приятелка:
Искам да ти кажа кое на мен ми помага в живота сега, точно сега.
Чета двете книги и понеже са синтезирани повече от десет страници не мога да прочета на ден от едната и от другата. Едната се казва "У дома" на Нийл Доналд Уолш. А преди това четох пак неговата книга "Разговори с Бога".На мен умът много ми пречеше, ограничаваше ме, а те минават през умът, независимо от умът и действат на сърцето, на душата, на осъзнаването. Това е което много ми помага да вървя напред в съчетанието с книгата ЖИВОТА И УЧЕНИЯТА НА УЧИТЕЛИТЕ ОТ ДАЛЕЧНИЯ ИЗТОК.- Берд Спалдинг
Ще ти кажа какво единствено правя, защото не правя почти нищо, освен да отделям пет минутки
. Всяка сутрин си казвам тези думи, от книгата на Учителите. Разбира се, ако пропусна някоя сутрин не е фатално, не сме роботи, но си пропускам благословението:
" Имам хубава мисъл за целия свят:Нека целият свят бъде благословен и щастлив! В мен има съвършено същество, Божествено същество, Аз сега съм всичко това, което желая да бъда. Съзерцавам всеки ден моето красиво същество. Аз сега съм всичко това, което желая да бъда. Съзерцавам всеки ден моето красиво същество, докато го изразя с диханието си. Аз съм Божествено дете, всички мои нужди са сега и завинаги задоволени. Безграничната любов изпълва моя разум и въодушевява моето тяло с нейния съвършен живот. Направете всяко нещо около вас светло и красиво."
Знам за силата на думите, която много от нас подценяват. Да всичко е едно мисли, думи, дела и трябва да бъде едно, в синхрон и хармония. Но за думите исках да ти споделя, защо ги цитирам всеки ден и действат, разширяват ме и ми помагат. Защото светът е сътворен чрез Словото. Спомни си "Бог каза и стана". Словото има сила и действена мощ. Спомни си за езика и сърцето, че са свързани. Спомни си и писаното от Яков, че нашият език обръща живота ни, както малкото кормило на кораб обръща целият и голям кораб в друга посока. В Библията не случайно преди хиляди години са писали, премъдрият цар Соломон в притчи 18, че смърт и живот има в силата на езика. В Новия Завет, апостол Павел споменава, че от думите си ще се оправдаем и от думите си ще се осъдим. Сега руски учени, след две хиляди години откриват, че нашето ДНК се променя от думите. А преди години японски учен правел изследвания на водата. Всички сме виждали снимките в нета и формата на водата как се променя от нашите думи, защото СМЪРТ и Живот има в силата на езика. Думи казана с вяра се материализират, думите които сме повярвали. Затова понякога е нужно да се повтарят с дни докато станат реалност или докато се свържат със сърцето ни. А има хора ги материализират веднага на секундата като Христос и както при Сътворението. Всичко е създадено от Духа, всички видове материя са създадени от Духа и чрез Духа, от Духа, който Живее и в Нас и затова и ние може да творим и да създаваме. Затова имат значение мислите, които се превръщат в думи, извиращи от сърцето и които творят делата ни. А мислите се обръщат по много начини, осъзнаването - чрез медитации, чрез хора, чрез книги, чрез думи, чрез филми. Тук може би най-правилна е мисълта на Башар:"Следвай вдъхновението си" и то да ни води, тоест това което извира от сърцето ни. Библията казва:"Следвай помазанието". То е същото. Това е едно приятно чувство, което те обзема когато знаеш, че си на точното място и правиш точното нещо и се чувстваш щастлив. Усещаш някаква сила, която идва в теб от Духа или любов, мир. Усещанията са лични и помазанието не може да се опише, може да бъде различно. Усеща се някаква пълнота и любов и щастие, че си точно там където трябва и че правиш точно това, което трябва и че живееш точно сега. А, да не случайно първите думи от древното и мощно учение, от което и Христос се е обучавал гласи:Имам хубава мисъл за целия свят. Нека целия свят бъде благословен и щастлив. Ние знаем колко са мощни тези мисли и тези думи. Нека си припомним закона за даването:В даването получаваме. Нека си спомним и библейския закон, давайте и ще ви бъде дадено. Това е Вселенски закон. Ако ти наистина даваш с мисли и думи, думи чрез които световете са създадени Благословение и Щастие на целия свят .... представи си какво се връща при теб ... абсолютно същото и в същата мярка - благословението и щастието от целия свят, дори може и в повече. Няма да можем да го поберем това Благословение и Щастие, ще го имаме в изобилие, когато го пожелаваме от сърце. Другото засегнато в тези думи е за Божествената личност и дете в нас самите. Насочва погледа към нашето Божествено естество. Това също е много мощно. Ние не можем да бъдем полезни и щастливи и благословени ако първо не обичаме себе си, нито можем да благославяме целия свят с любов, ако първо не обичаме себе си. Даваме от това, което имаме в повече. Това също е Вселенски закон. Ако любовта и щастието и благословението и мирът в нас преливат, можем да даваме и на други. Същото учи и Христос - ако имаш две ризи, дай едната на ближния си. Не се казва ако имаш една риза, дай я. И който си дава едната риза не е в съотвествие с Вселенските закони. Аз съм го правила преди и ми е за урок, сега не бих посмяла. Затова тези думи действат мощно в живота на всеки, който ги изповядва с вяра и любов и от сърце. Аз от няколко дена си ги повтарям и живота ми се обръща, виждам резултати и промени. На едни ще са нужни секунди, на други дни, на трети месеци, докато повярват в това което изговарят, но определено това СЛОВО не се връща празно, а извършва всичко за което е изпратено, дава плод. И както капката пробива скалата - капка по капка с постоянство, така и тези творчески слова обръщат живота ни. Щастие и Благословения! Обичайте Себе си, Божественото същество в себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар