понеделник, 26 ноември 2018 г.

ТРЕНИРОВКИ ЗА ДУШАТА - Роси Желязкова /ЦИТАТИ/





ОТВЪД ВСИЧКО, КОЕТО ДО ДНЕС СМЕ УЧИЛИ ...
ТЯЛОТО НЕ СЪЩЕСТВУВА /ЦИТАТИ/
Излиза, че нищо, което е временно не съществува, но от друга страна всичко временно е вечно та ... направете си извода сами 🙂" В своето съзнание ти имаш две противоречиви оценки за себе си, които не могат едновременно да отговарят на истината. Ти още не си даваш сметка колко различни са тези оценки, защото не разбираш колко високо е твоето достойнство в очите на Бог. Той не се подвежда от нищо, което можеш да извършиш, защото никога не забравя каква е твоята същност. " Курс на чудесата 

Как възниква симптомът или болестта? - Има ли смисъл, да се опитваме да вземаме решения, след като подсъзнанието/нашата програма/ е това, което ни управлява. Ние не можем, да решим, да променим тази програма. Не можем да решим конфликта, защото не е налице конфликт. В момента в който се опиташ да промениш или измениш твоята реалност/програмата/, само тогава се поражда конфликта или заболяване. Конфликта възниква, защото вярваш в него, осъждаш го, не го приемаш и се опитваш да го решиш...тогава ... го създаваш в миналото и го проектираш в бъдещето. Вместо това, опитай се да разбереш истината: Няма конфликт. Не съществува конфликт ако не се опитваш да променяш света, защото светът не съществува там отвън. Светът е ТВОЯТА СЯНКА. Това си самията Ти, но не се приемаш и следователно, не можеш да се освободиш. Само тогава можеш да преобразиш в съзнателно, подсъзнателното, само тогава ще можеш да действаш, вместо да решаваш. И едва тогава конфликта ще изчезне от ума ти."

"Тялото не може да се разболее. - Само умът може да заболее и само умът може да се излекува... За всеки е вярно онова в което вярва, защото външният свят е отражение на вътрешния. Отвън нищо не съществува. Не можеш да видиш нещо, което не е в теб. Затова светът е различен за всеки. За да можем, да се излекуваме, трябва да разберем, асимилираме и интегрираме, че онова, което виждам в другите, не е в другите, а в мен. Това не ти позволява да обвиняваш, да осъждаш, да търсиш грешките в другите... В каквото вярвам, това е моята реалност.... Всичко, което ме заобикаля е част от мен, аз съм го привлякъл в моя живот.... Няма жертви! Изчезва терминът жертви! Никой не ме обижда! Аз самият се обиждам чрез другия! Никой не ме малтретира! Аз самия се малтретирам чрез другия! Ниой не ме лъже! Аз самия се лъжа чрез другия! Когато осъзная, че в продължение на години ... съм се малтретирала, лъгала, мамила и т.н. ... единствено трябва да простя на СЕБЕ СИ....
 Вината е емоция, която дълбоко е закотвена в подсъзнателна омраза към себе си. И от тук трябва да работим за собственото ни събуждане. ... Болестта винаги е егоизъм. Вината и грехът не съществуват. Човек няма способността, да греши... "Ако все още се чувстваш виновен, е защото егото ти все още те контролира, защото само егото може да изпита чувство на вина". Курс за Чудесата.

Кое функционира в неврологията? - Ако искаме да сме щастливи, трябва да свържем двете части на мозъка, в противен случай винаги ще сме в борба със себе си и живота."

"Сами се разболяваме, сами се лекуваме - Не познаваме себе си, а как бихме могли да даваме съвети на другите? ... Значение на трансгенарационните връзки - Нашите присъди са нашите оправдания. Биологичният смисъл на симптома - спомените, както ни тежат са единствените, които могат да ни освободят. Акт на Осъзнаване - за какво имам тази болест, симптом, трудна ситуация."

Източник: vreme0258

Няма коментари:

Публикуване на коментар