сряда, 12 март 2014 г.

ЖЕЛАЯ ТИ ЩАСТИЕ - РИЧАРД ГИЪР



Първата  мисъл …..
Това мощно упражнение,  доста простичко, аз започнах да използвам преди много години.
Когото и да  срещах по пътя, било то човек или насекомо, първата мисъл, която аз допускам по отношение на това същество е: „Желая ти щастие!“

Но най-важното е, че тази идея, наистина, трябва да бъде първата: „Желая ти щастие“.

И това напълно променя онова, което се случва между вас и този човек.
Казвам го от личен опит.

Понякога е много трудно, когато се срещнете с враг, когато се окажете лице в лице с неочаквано трудна ситуация …
А  на мен много ми помогнаха медитациите, които ме научиха да не допускам негативните емоции.
Така получавате възможност да създадете около себе си  пространство… Можете да видите как в него изплува   тази негативна емоция, а преди да ви превземе, успявате да я преобразувате … Вие виждате нещата такива, каквито са:  проявява се невежество; гняв – това не е нещо друго, а  невежество от моя страна, от тяхна страна.
Преобразувайте го, отпуснете се, превърнете в любов.
„Желая ти щастие!“
Опитайте и ще видите колко много ще се промени всичко в живота ви.

Ричард Гиър

Източник: 30dumi.eu

1 коментар: