петък, 24 ноември 2023 г.

РАК И ВИРУСИ


 

Абсолютно съм съгласна с професора, ча ракът представлява Хронична Вирусна Инфекция.
Трето потвърждение за мен. Абсолютно Точно.
Абсолютно съм съгласна и за химиотерапиите с професора.
Тук не са включени лъчетерапии.
Те също са много вредни, но още науката не знае колко.
Аз отказах лъчетерапия и хормонална терапия със същото убеждение като това на професора.
И до сега съм жива и здрава. Благодаря на Вселенския Разум щото само той ми е дал тази мъдрост, както и на професора. Благодаря!
В момента ми даде и другата до която е достигнал същия този професор Караджов.
Публикувам за всички които се занимават с вирусология.
Покрай Ковида стана много популярна тази тема.
С цел да послужи за градивен материал и проучване на много вирусолози.
Аз имам латентен вирус, който се активира при определени обстоятелства.
Това беше причината много бързо и точно да преценявам кое е истина за Ковида и кое лъжа.
Информирах се за някои неща във връзка с вируса/има много общи неща там за вируси/ от книжката "Лечителят Медиум" за който се интересува.
Цитат професор Караджов
„Да, аз съм микробиолог, имам познания и знам, че химиотерапията уврежда имунитета. Но мое дълбоко убеждение е, че ракът представлява хронична вирусна инфекция. А и при мен той наистина бе в много ранна фаза.“ Скоро проф. Караджов взема едно от най-съдбоносните решения в живота си, което се оказва най-правилното. „Отказах химиотерапията и реших сам да си направя лекарство. Тогава една доцентка ми каза, че се самоубивам.“
Да и това има значение - ранна фаза.
Може да прочетете цялата публикация Тук

Няма коментари:

Публикуване на коментар