сряда, 31 декември 2014 г.

ВЕРОЯТНИТЕ ПРИЧИНИ ЗА ЗАБОЛЯВАНИЯТА СПОРЕД ЛУИЗ ХЕЙ

Проблем, болест
Вероятна причина,
Нов мисловен модел
_________________________________________________________
Абцес

Преповтаряне на мисли свързани с болки, оскърбление и отмъщение

Давам свобода намислите си. С миналото вече е свършено. Аз съм
спокоен.
_________________________________________________________
Аденоиди, Трета сливица

Търкания и кавги в семейството.  Детето по някакъв начин чувства, че е
нежелано и пречи

Това дете е желано, добре посрещано и много обичано    
_________________________________________________________
Адисонова болест

Тежка форма на емоционално недохранване. Гняв към себе си

С любов се грижа за своето тяло, за своя ум и за своите емоции
_________________________________________________________
Акне                

Отхвърляне на собствената личност. Апатия към себе си
  
 Аз съм божествено проявление на живота.
 Обичам и приемам себе си  такъв, какъвто съм сега.
________________________________________________________
Алергии                                                    

 Към кого сте алергичен? Отказвате се от собствената си сила

Светът е безопасен и приятелски настроен Намирам се в
 безопасност. Отношението ми към живота  е спокойно
 и естествено.
________________________________________________________
Алкохолизъм  

 "Какъв е смисълът?"  Чувство за безполезност, вина и
неадекватност.

Живея в настоящето. Всеки момент е нов. Избирам да оценя
собствената си стойност. Обичам и одобрявам себе си. ________________________________________________________
Алцхаймер

Желания да се напусне планетата. Неспособност да се приеме
живота.

Всичко се случва в подходящата последователност във времето
и пространството.
През цялото време чувствам хармоничната божествена намеса.
_________________________________________________________
Амнезия 

Страх. Бягство от живота. Неспособност да се застъпим за себе си.

Разумът, смелостта и собственото достойнство са винаги на лице. 
Безопасно е да си жив.
__________________________________________________________
Ангина 

Силно убеждение, че не може да се застъпвате за себе си. и да
искате това от което имате нужда.

Мое рождено право е всичките ми нужди да бъдат  задоволявани.
Сега с лекота и любов искам това, което желая.
___________________________________________________________
Анемия  

Нагласа от типа "Да... но". Страх от живота. Чувство, че не сме достатъчно
способни.

За мен е безопасно да изживявам радост във всички области на моя живот.
Обичам живота.
________________________________________________________________
сърповидна клетъчна анемия

Убеждението, че не сте достатъчно способен, унищожава същинската радост
на живота

Това дете вдишва и изживява радостта на живота и е захранвано от любовта.
Бог прави чудеса всеки ден.
_________________________________________________________________
Анорексия

Лишаване от живот, изключителен страх, отхвърляне, ненавист към себе си.

Безопасно е да бъда такъв, какъвто съм. Аз съм прекрасен точно такъв.
Избирам радостта и приемам себе си. 
__________________________________________________________________
Източник: duhovno.blogspot.com
Повече може да намерите в книгата на Луиз Хей, от мен толкова преписване на ръка.

Няма коментари:

Публикуване на коментар